träning för Linda Lejon

åååh herregud va bra det gick idag på träningen ! det var första gången som jag tränade för Linda, men guuuuud så bra det gick. han lyssnade på mig och han är ju sån att han tycker bara att vissa saker är väldigt roliga, som att hoppa. jag red på det tvådelade bettet och det valet är jag glad över att jag gjorde. det var verkligen en stjärna i kanten på ponnyn idag !!
 
vi hoppade även kombination som jag inte har gjort så mycket och han hoppade som en kung. vi hoppade lite banor på 11 språng och så och hoppade ungefär 70-80 cm allihopa.
 
uppvärmingen var riktigt bra tyckte jag. vi jobbade väldigt mycket med lydnad och att kunna ha en reglerbar galopp. vi använde oss av mycket galoppbommar och det var en riktigt bra uppvärming för både mig och min ponny !
 
som sagt, en stjärna på ponnyn idag !
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :