♛ REACH NEW GOALS ♛

Jag har haft Stokes i nästan 5 hela månader nu. Och jag har utvecklas så himla mycket i min ridning, och fått en bästavän för livet. En vän man kan dela allting med, en som man kan lita på som aldrig sviker en.
 
Jag har haft ett stort mål i Stokes det här året. Det är att starta en "stor" tävling, och det blev KM. Jag känner Stokes 1000000 gånger bättre än vad jag gjorde när han kom till mitt liv. Min ridning har förbättras, det är Stokes som lär mig väldigt mycket. Men samtidigt får jag läsa han lite också.
 
Jag älskar verkligen den här ponnyn och nästa år sätter vi nya år. Då ska det vara riktigt höga mål så man får kämpa, för då lönar det sig mest i slutet.
 
Så till alla er som kämpar på med era ponnyer, keep going ! You are the best <3
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :