Halloween hoppet 2012

startade ju 80 och 90 i går i Rättvik. det gick -Galant! 
susade igenom 80 cm felfritt <3
och i 90 så va hon superfin men rev tyvärr 2an, många som gjorde det. hindret kom ur sväng.
så tyvärr ingen  plac, men finaste ponnyn kan bara bli ännu finare <3!
 
nu är tyvääärr tävlingssäsongen slut för i år och nu börjar ''träningssäsongen'' 
elr vad man nu ska säga. under vintern ska jag träna massa och komma upp på L:B till vår. 
MITT MÅL!! 
och nästa år släpper alla dessa unghäst bestämmelser och jag får då ha 
vilken utrustning jag vill. rätt skönt. 
 
men till dagen då. den spenderades med Emmy, natten också för den delen :p
ni såg väl den uurläckra bilden på mig i onepiece? ;-)
 
haha.
 
imon blire lite konditions träning i ridhuset. sköööööönt att kunna rida när det är ljuuuust
föör jaag haar juu HÖÖÖSTLOOOV :DDD
ahhaha :D
 
 
tyckte det va fyndigt med en orange rosett för att de va Halloween xd

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :