regnregnregnregnregn

Men blöhö vilket skojj väder det va idag då :( regn och höstigt. Villintevillintevillinte ha kallt och jävligt.. Men som tur är så har jag iaf lagrat upp med gosiga kläder. 

Nicki ska ridas lite lugnt idag och får väl hoppas på att det inte regnar allt för mkt. Dressyrtränas ska det göra den här veckan också. För på söndag så är det dressyr km på klubben. Det blir våran första dressyrtävling och man får väl hoppas att både jag och hon sköter oss. Dagen innan dressyr km så tävlar jag i Torsåker. Får väl hoppas på att hon inte får träningsvärk. 

/Clara
Imorse fyllde jag på vatten ute i hagen med trevligt, närgånget och typ "hjälpande" sällskap. Tyckte dom iaf ;))  




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :