pigg ponnybus ☆

idag var stokes riktigt pigg! tänkte att han skulle börja få jobba lite lätt idag så red ut i ungefär en halvtimme oh sen jobbadehan lite på banan bara. haha han var lika pigg som alltid, lilla farbor då ;) på onsdag blir det hoppträning i Hedemora oh sen tänkte jag försöka klämma in en dressyrträning innan tävlingen på lördag i Falun :)
 
jag och clara tänkte fota idag, så det skulle kunna komma upp lite nya bilder på bloggen eftersom vi fortfarande har vinter bilder kvar, men det gick inte så bra.. vi höll på att fixa hästarna då typ världens storm kom in. det blåste satan oh regnade, så det va det fotovädret de... 
 
åkte till Norells vid lunch med mamma och clara också. var tvungen att köpa ett nytt reflextäcke till stokes för det han har nu är för litet. sen tyckte jag att han skulle få ett nytt också ;) tittade efter en ny dunväst elr nått liknande också, eftersom mamma har tvättat sönder min andra från Hööks.. men jag tänker inte slänga den för de! de är min lilla älskling ju <3
 
/ Emmy
 
 
alltid lika kul när han vill stå stilla när man ska ta kort..
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :