photoshoot + uteritt

efter photoshooten igår så red jag och clara ut en liten sväng. skulle igentligen ha jobbat honom lite på banan också, men jag hoppade över det. sen åkte vi till grycksbo och busade runt lite. körde ut i skogen till nå konstiga lysen och de måste ha vart en skogsmaskin eller nått sånt, annars vette fasiken va de där va..
 
idag ska iaf stokes gå lite på banan oh imorgon ska jag åka till hedemora och träna för linda lejon. de va ett tag sen nu men nu är vi igång igen! på söndag tänkte jag även träna dressyr för kerstin ahlgren, de va också ett tag sen jag gjorde det. nej usch, nu ska vi se till att ta tag i de sista som är kvar av detta året.
 
det är rätt irreterande att fylla år sent på året. medans alla andra går och tänker en dag närmare julafton så tänker jag fortfarande på min födelsedag i oktober...morr....
 
uttagen till nästa D-lags träff blev jag också. hoppade typ runt på macken igår när jag fick smset. glaaaad tjej!! vi ska träffas på lördag och spela DM i Avesta. samlingen är 8.20 i Avesta tror jag.. så det blir en riktigt tidig morgon..
 
/ Emmy
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :