Lagomt mörbultad

idag va en riktigt stressad dag.. iaf om ni frågar mig. så fort jag kom till stallet efter skolan så fick jag fixa allt så fort som de bara gick, rida ut och rida lite på banan, fixa lite med sadelskåpet tills imorgon och putsa sadel och lite sånt. sen hem, äta och vidare på träning inne i Falun. vi spelade intern match mot D3 och jag trodde stundtals att jag skulle dö.. fick ett skott mitt på nyckelbenet och fy satan va de sved! samma sak med ett som jag fick mitt på revbenen, men de är bara att bita ihop och köra på ;)
 
som sagt, imorgon är det ju Hedemora som gäller. jag tror att jag åker hem efter skolan och sen tar jag och mamma BMW med transporten till stallet. Stokes kändes väldigt taggad, så jag hoppas att han är lika pigg imorgon! nu när de är lite kyligare ute så blir de lite extra fart i bus ;)
 
vi har gjort om lite på bloggen också! bytt till ett lite mera höstigt tema om man säger så. headern är för bara för tillfället. ska fixa och pyssla med den så kommer den "riktiga" upp inom kort ;) clara håller på att fixa lite snygga signaturer till oss och lite annat sånt smått och gott! så håll utkik ;)
 
/ Emmy
 
 
såhär kände jag idag när jag hittade en tjuga i ridbyxorna ;)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :