HEEELG

nu är det äntligen helg och min helg är då minst sagt fullproppad ;) imorgon fyller farmor år så då ska jag på middag, sen på lördag ska jag gå upp klockan sju och vara i Avesta för att spela dam DM i innebandy som ingår även i Distriktslagsuttagningen. fett nervös för det är nu det gäller! men de är bara att kötta på för det är tre matcher och vi är tre målvakter, och eftersom dom vill se alla tre så kommer jag förmodligen att få stå en som är 2 x 20 min lång bara :) så de är inte så farligt.
 
red ut en sväng idag med clara och herregud va pigg gubbe va! fick rida in på en liten äng och jobba av honom de mesta, annars hade han vart helt omöjligt att rida hela vägen hem. imorgon ska ha promeneras och på lördag ska clara tävla med han eftersom jag måste vara i Avesta.
 
på söndag är det en vitt kort-kur uppe på klubben som US håller i. får se om jag behöver åka upp dit, tror vi hade nog med folk ändå :) 
 
så ja, det här är min helg... kommer bli en riktigt rolig en tror ja allt. så länge dom inte skjuter ihjäl mig på lördag ;)
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :