fixar för fullt

har haft verkligen fullt upp med bloggen nu på sistone. har kasnke inte loggat sådär suuuperduper mkt, men jag håller på att leta nya koder till kodmallen så de ska bli lite proffsigare look på bloggen ;)
 
men om man drar dom senaste dagarna lite sådär så gick clara en promenad med honom i fredag och tävlade honom på lördagen i Falun eftersom jag var tvungen att åka till Avesta och spela i D-laget. på söndag dressyrtränade jag för Kerstin Ahlgren. en riktigt bra träning blev det!
 
 
 
och idag red jag ut med honom till backen och han va ovanligt pigg. kanske för att det börjar bli lite kallare ;) men usch vill inte snart tänka på att det kommer komma massa snö och att man kommer frysa ihjäl så fort man kliver utanför dörren :(
 
imorgon har jag orienteringsprov, hoppas jag inte möter på en älg eller nått för då dör jag :o
 
/ Emmy
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :