dagen i Gagnef

det blev en riktigt lyckad dag för min del i Gagnef. i början kändes han lite små seg oh hade inte mycket till bjudning så det blev ett stopp i L:D. men jag ska inte skylla allt på honom för jag är medveten om att jag föll fram med överlivet ist för att luta mig bakåt oh sitta ner. så det där stoppet tar faktiskt jag på mig. annars var det en helt okej runda!
 
mellan L:D oh L:C var det en lång paus på ungefär 1,5 timme för det skulle imellan en stor häst-klass också. men då hann stokes gå in i transporten, ta de lite lugnt oh tagga om inför L:C! när jag började rida fram inför L:C så kände jag att han var mera taggad men ändå lite seg. men efter att ha fått hoppa lite på framhoppningen så va han riktigt igång.
 
inne på banan så kändes det bra. jag fick fram honom i galoppen oh kunde lägga upp de tempot jag ville. han stannde därimot på ett hinder (de va samma oxer som han stannde på i L:D fast dom hade vänt på den). men det var en A+A:0, det är den nya bedömingen med totalfel. jag fick till en riktigt bra sväng mellan första oh andra hindret i omhoppningen, den är jag riktigt stolt över :) måsta ju satsa nångång ;) oh allt räckte till en andra placering! gud va glad jag var att få rida in på banan oh sen rida ett ärovarv! tror att stokes förstod att de va något speciellt på gång så han ville inte direkt stå stilla... farbror <3 fick en rosett, en pokal oh tre magic brush. en fick Elsa, en fick Clara oh den tredje behåller jag ;)
 
så jag är otroligt stolt över både min oh stokes insats idag!
 
/ Emmy
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :