borta för ett tag

ja som ni säkert har märkt så har jag vart borta från bloggen ett tag. behövde ta ett litet break oh tänka på mig själv för ett tag. tänkte skriva ett litet inlägg om det senare. får väll se om man kan kalla de litet, de kanske blir suuuperduper långt, vi får se hur mkt jag orkar skriva.
 
men ikväll var jag ute med paulina, rasmus oh simon. vi körde runt lite oh sen blev de så himla kallt så vi drog till rasse ;) de är ändå rätt underbart att vi kan ha så himla fina dagar oh de är snart slutet av september. men snart kommer väll hösten... usch... men de är bara 1 månad kvar tills jag fyller 15! :D 
 
stokes vaccinerades i onsdags så han går lite lugnt dom här närmsta dagarna, sen ska han sättas igång igen oh som det ser ut nu så ska jag till Hedemora på onsdag oh sen åka till Falun på lördag oh tävla ;) 
 
/ Emmy
 
 
den bästa <3
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :