snart far vi

tävlingen i Rättvik gick väll sådär.. fick 8 fel i fas 1 i L:C, men jag förstod inte varför han stannade på dom två hundrena... men men... i debuten i L:B så kändes det så himla
bra på framridningen! jag hittade ett bra grundtempo och det har jag letat efter ett bra tag. men ändå blev vi uteslutna.. det gick så bra på hindrena 1-4, sen när jag är påväg till hinder nr 5 så är drt som att han har bestämt sig att han inte ska över. han kastade sig åt sidan, lyfte från marken och det kändes stundtals som om han ville ha ur mig ur sadeln. men jag får se det bra i tävlingen och det var att jag hittade ett bra grundtempo som jag har letat efter :)

idag var jag på distrikslags match. vann mot f97 med 7-5! gött med vinst fast än de inte ger några poäng, men gortfarande skönt oh vinna. de höjer självförtroendet hos alla :) de va bra spel, härligt snack inom laget och alla hade en bra dag tror ja!

imorgon far jag och clara mot
göteborg ;) blir nog en hel del hästshopping då! börjes, svensk ridaport, ullared, hööks och säkert massa fler :)

/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :