lyckad dag i Falun

igår blev en riktigt härig dag inne i Falun. hann ju slänga upp en bild efter L:D, och som sagt så är jag vädigt glad över resultatet. han gick lite fort men hade ändå ett bra tryck.
 
i L:C red jag mest för att få en dubbel nolla då det lätt har blivit ett pet eller så på sista tiden, och en dubbel nolla blev det! höll på att glömma vart jag skulle mellan hinder 7 och 8 för det var en väldigt konstig sväng. men min ponny är ju så underbar så även fast han kom lite tajt inpå hindret och dessutom ur en usel sväng så hoppar han! 
 
så jag åkte därifrån med iaf en rosett. denna helgen blir det vila för honom så ska vi debutera L:B i Rättvik den 26! taggad :D
 
hemma och sjuk idag igen.. det är ju sååå grymt tråkigt. har läst typ 150 sidor i en bok för jag va så rastlös, och tro mig, jag läser inte om jag inte är riktigt tvingad till att göra det... får väll se fram emot 112 aina som kommer ikväll :D
 
/ Emmy
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :