det va inge extremt de inte

gårdagens shopping på ullared blev inte direkt som jag tänkte mig. för första gången i hela mitt liv köpte jag för under 400kr på ullared. hittade seriöst ingenting.... ett linne, massa chips och lite smått och gott var det som fick följa med i påsen. hittade verkligen iiingenting....
 
men det kanske var lite bra eftersom vi ska till börjes och svensk ridsport imorgon, och på fredag ska vi till tre hästar i kungälv. eller om de va kungsbacka, hahaha kommer inte ens ihåg.. ;)
 
idag kommer iaf min moster & morbror och hälsar på så vi ska väll äta lite lunch, äta TÅÅÅÅRTA och lite sånt. igår när dom skulle köpa så sa jag att det fick inte va marsipan på men mycket choklad. de lät bra tyckte jag :)
 
clara ligger fortfarande och sover men jag hostade så hemskt så jag gick upp och duschade ist. får väll se vad dagen har att bjuda på ;) vi hörs!
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :