de va årets mål

när jag va i Torsåker och tävlade va oxern på framhoppningen för hög, 110 cm.
men jag hoppade den ändå, och Nicki bara klippte det. de va mitt 2013 mål att debutera LA.
men de kom en svacka i LBn. men nu går LBn hur lätt som helst, och det är bara2 tävlingar kvar detta året.
jag känner mig helt färdig med LC. men tkr det är lite dumt att debutera LA när den första innetävlingen kmr...
allt blir så mkt större och trängre när de flyttas in, och debutera LA då? kanske dumt?
sabba Nickis självförtroende som byggts upp efter svackan?
 
har pratat med mamma och pappa, och LA får vänta tills nästa tävlingssäsong!
tävlar LC och LB året ut :) och nästa år fightas vi bland de stora hindren. 
 
/Clara 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :