bara protester

idag var det verkligen en av dom sämsta hoppträningarna på länge. han verkligen protesterade mot mig och gjorde inte alls som han skulle. i början gick det faktiskt realtivt bra, men ju längre träning gick ju sämre gick det. i slutet kändes verkligen allting fel och jag ville bara lägga av så då släppte jag ut tårarna. det kom inte många, men efter det så blev jag riktigt arg men ändå mest frustrerad för att inget funkade. samtidigt vet jag att det kan inte alltid gå suuuuperbra varenda gång, men idag verkligen strejkade han emot mig.
 
men men, vi lägger det bakom oss nu och blickar framåt helgen! blir en debut på 1m i Rättvik på lördag och sedan på måndag far jag och clara 50 mil bort! vi drar ner till göteborg i några dagar och ska hitta på lite olika skojjiga saker. det mesta lär väll bli shopping i ullared, börjes och svensk ridsport ;) har en rätt så stark känsla utav det!
 
nu måste jag fortsätta plugga till mitt prov imorgon i NO..... det handlar om atomkärnor och sånt tjofs som jag anser är totalt onödigt att kunna... ska ändå inte jobba på NASA när jag blir stor så :) eller vart man nu håller på med sånt....
 
/ Emmy
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :