till LL-träning

ska åka till Vika-Strand utanför Hedemora och träna för Linda Lejon. hoppas att denna träningen blir bättre än dom två senaste. det har varit en liten svacka där vi inte riktigt sammarbetar längre utan mera tjafsar om saker. men nu i veckan när jag har ridit honom så tycker jag att vi kommer bättre överens så jag ser fram emot att genomföra en sån bra träning som möjligt :)
 
idag har det varit en slapp dag på dagis. var ute med några i skogen sen stund på förmiddagen, sedan var det lunch. det blev lunch på pizzerian igen med Samuel eftersom det inte var så himla god mat i skolan. sedan hade jag bara två timmar kvar. sprang runt och lekte lite med barnen.
 
nu är jag hemma och ska snart åka. mamma kör tydligen en Volvo idag, inte hennes favorit nr1 om ni frågar henne.. hon vill ha sin enormt feta Chrysler ;)
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :