Studiedag

haha jadu på ens tudiedag brukar man ju liksom kunna ta det lite lugnt och så, men itne om man heter Emmy ;) började dagen med att spela skol-DM i innebandy där vi förlorade båda matcherna. äääh, vi hade kul iaf! sen har jag hamnat i någon svacka där jag inte riktigt tror på mig själv, men jag ska ta men upp ur den! that's it.
 
sen åkte jag tillbaks till bjurs och red ut med Clara en sväng. det var då längesen jag red med henne eftersom Nicki står och vinter-vilar eller vad man ska kalla det för :) Stocken va pigg som vanligt men jobbade på bra tycker jag! lite stark då och då, men annars riktigt bra.
 
klockan fyra åkte jag in en sväng till stan för att träffa Emma och gå runt på stan lite med henne. vi kollade på lite julklappar, snackade om innebandy och allt möjligt och hade det bra bara :) jag köpte även ett halsband eftersom mitt andra i var i äkta silver så de har blivit jättefult :( 
 
nu på kvällen tog jag mig en promenad-jogging-springrunda. haha vet itne vad jag ska kalla det men de blev nå blandat ;) gjorde lite som jag kände själv idag eftersom jag inte känner mig på topp. men nu väntar duschen så vi hörs imon!
 
 
 




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :