shopping runda 2

åkte på en till roadtrip idag och denna gången blev det till Tre Hästar, Hööks, GinaTricot och Stadium. på Tre Hästar köpte Clara ett par nya ridbyxor. när vi kom till Hööks så köpte jag ett par transportskydd och en ny luva. sen åkte vi vidare till Backaplan och gick och kolalde i lite affärer. Clara köpte två par nya halsband på GinaTricot och jag köpte en ny tröja på Stadium. 
 
imorgon bär det av hemmåt till ponnysarna. man har ju börjat sakna dom ;) min mamma fyller även år, men jag kan inte skriva vad jag tänker ge henne eftersom hon brukar kolla in här lite då och då..
 
 
 
 
vet att det är igentligen en tröja som är gjord till killar, men äh, orka bry sig. den va snygg så jag köpte den!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :