Samma livslust som en disktrasa

kunde inte låta bli att låna denna ↑ klockrena repliken från Clara Henry. 
 
det är dag 2 nu som jag är hemma då jag är sjuk. allt från att ha ont i huvet till att må illa.
men nu är det bättre och de blir skola imon. men iaf tur man har Greys och roa sig med hele dagen :) 
 
Nicki har vilat sen i lördags och jag tänkte skritta ut imon. men denna gången MED ridbyxor, ridstövlar och bett.
hahhaaha i lördags så skulle jag skritta ut en liten sväng. blev inte så mkt skritta om man säger så. hehe
red på en väg där jag brukar galoppera och köra lite kondition på. klart ponnyn kmr ihåg det, hon är ju inte dum.
uppförsbacken som kmr på engång blev alldeles för kul för att kuna hålla sig. hon pep, körde ner huvudet och sprang på tvären. kunde därför inte låta bli att galoppera liiite bara. hon är ju så rolig. hihuhihu HON STACK. 
raceade på som bara dennnn. SÅ kul att jag varken kunde sluta le elr sluta skratta. sen skulle jag skritta.
not really.. gick på tvären, frustade och ville bara explodera. inte det bästa för den som hatar att rida utan ridstövlar.. never again ;)
 
jag bara skrattade och klappade henne och log med hela ansiktet. jag bara älskar när hon är busig och glad.
fy vad jag älskar min ponny! ♥
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :