masar mig upp ur mitt kryp in

eftersom mamma och pappa rev sönder hela mitt rum när jag var borta så kan inte jag sova där inne. så allt innehåll i mitt rum är full proppat i rummet utanför, där jag också sover. hela rummet är sönder bombat med alla grejer. och mitt i det står en säng och där sover jag :) hehe ganska mysigt, tkr jag iaf.
 
idag va första dagen på praoen, fick plats på mammas jobb. kontorsjobb och grejs. inte direkt ngt för mig.
men vafan, en vecka står jag ut med.
 
Ska hem och kolla på Nickis ben. om det är svullet elr inte, vet inte ens om hon är halt..
jag och mamma tänkte gå en promenad ikväll. och sen så skulle en veterinär komma idag och kolla hästarnas tänder så tänkte passa på att fråga om såret. meeen hon kunde inte komma. synd. hoppas det läker fint ändå.
 
todeloo
 
 
 
 

KOMMENTARER


Hej! Tack för att du kommentera min blogg!:)
Din blogg också jätte bra! Sjukt fin design,väldigt fina hästar.❤️
Kram:)

2013-11-08 // 15:06:22
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :