HUR retligt?!

jag beställde 2 jackor och en tröja för nån vecka sedan och väntat spänt på att de ska komma sedan dess.
har spåret det på en sida och sett steg för steg vart det befunnit sig. 
 
och så stod det att det skulle komma idag. vilket jag trodde då att de skulle komma till 
Konsum elr Korsvägen som är postombud. men nej. de hade kommit hem till HUSET kvart i tio imorse.
vilken människa är hemma då?! inte ringde dom innan elr så heller. 
så hen stod väl här och rulla tummarna en stund med två skällanda lurviga vakthundar bakom dörren. 
och satte en lapp på dörren och pallrade sig iväg... 
 
men om jag hade varit hemma från skolan idag också så skulle jag inte ens få ta paketet, 
då de krävdes vuxen underskrift...
OM jag nu hade varit hemma och hen hade kommit med paketet 10 cm från mig, hade jag inte fått ta de.
då skulle jag lätt jagat hen med en högaffel. helt klart. 
 
grrr.. så mamma ändrade adressen till hennes jobb, så jag hoppas att jag får det imon..... morrrr
 
 
 
kom igen...?
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :