Hej från gammal kärring

Spelade ju skol DM igår i innebandy och jag spelade förut men slutade då jag ville satsa mer på hoppningen. Men jag va med igår på 2 matcher och dig har jag sån träningsvärk att jag avlider... Kände mig som en gammal kärring imorse bär jag skulle gå upp. Så sjukt stel. Kan inget annat än skratta åt mig själv för att jag är så otränad. 

Red gjorde jag också igår. Andra riktiga passet sedan vilan. Red nere på ängen och hon va såå dutti. Tränade lite på byten och tog till mig det som Jens Fredricsson sa på clinicen. OCH DET FUNKADE HUR BRA SOM HELST. Det har varit svårt att byta till höger, men igår gick det helt klockrent :D duttia poni. Idag ska de ridas lite igen, för vi måste vara igång till hoppträning den 8e ;) 



Så här fin himmel i Bjurs idag :) :) 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :