Dagiset

ja igår var ju min första dag på praoen. i början var de lite svårt för man visste ite riktigt vad man skulle göra. barnen hade ju ingen aning om vem man var ocj inte kunde jag många namn häller. med det blev bättre med dagen :) gick till grycksboskolan och åt med Samuel som praoar på ett annant dagis i närheten. haha ingen av oss ville gå och äta själv ;)

innan jag kom till stallet igår så hade klockan redan hunnit blivit fem. hästarna var helt skogstokiga när jag skulle ta in dom. men, trots det gick det bra ändå att få in dom. dom var nöjda sen när dom fick stå och äta ;) red icäg sen mitt i skogen som var totalt svart. såg verkligen ingenting. tur att jag hade min pannlampa, annars hade jag skitit på mig tror jag. påvägen tillbaks mötte vi ett innebandylag med killar som var ute och sprang som kom bakom oss och det tyckte Stokes inte om tydligen. han flåsade som en drake och höll på. efter att dom sprungit förbi så insåg han att det kanske inte va så farligt ändå. 

idag är det andra dagen på praoen och jag kan dom flesta dagen och det går riktigt bra :)

Erica ska rida Stokes idag och jag ska träna innebandy. herregud, hur ska jag orka... är så sjukt trött efter att ha jobbat på dagiset.. men men, får väll kämpa på ;)





KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :