Blev inte mycket igår

Ja igår var det en otroligt seg dag i skolan. Kändes som om man aldrig skulle få gå hem.. Bara denna dagen går snabbare så är jag nöjd! Igår han jag dessutom bara träna i 25 minuter med innebandyn för att det kom lite saker emellan som är viktigare. Hann typ komma dit, köra tre övningar och straffar, sen var ser klart. Idag är träningen inställd för vi ska kolla på herrarnas SSL match mot Täby, och sen tränar jag inte på torsdagar. Så ja.. Tränar 25 minuter och sen ska jag spela match i helgen.. Låter ju bra..

Dressyr står på schemat idag för Stokes med Erica. Så jag ska åka och borsta och fixa honom innan jag åker iväg till stan. 

Och som vanligt så är helgen fullproppad. På fredag ska jag nog till stan eller på bio med Albin, sen är är det pay n' jump på ridklubben på lördagmorgon och match senare på dagen. Söndagen kommer bestå av Kerstin-träning. Så min helg är som vanligt proppfull.. Haha kommer bara död på måndag, men det är inget ovanligt.






KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :