Blått hår kanske?

ja studsboll är nog vara det ord som skulle passa bäst på Stokes idag. herregud va han var pigg! jag tänkte att han skulle kunna vara iallafall lite trött efter gårdagens dressyr, men haha nej.. han var så glad och pigg så :) vilket inte gör mig någonting, är bara härligt att få rida en glad ponny :)
 
imorgon ska jag klippa mig.. shit shit shit känns det som om typ... men en sak är klar och det är att ALLA slitna toppar ska bort, så ska det bli iaf! sen när mitt hår har blivit lite starkare och så, så ska jag kanske färga det blått, tycker det verkar vara så sjukt fränt. hade velat testa på nått nytt. nu har jag haft mörktbrunt hår och (h)ombre, så blått skulle verkligen vara en förändring ;)
 
Hair
 
Tumblr
 
The Holidays - Halloween / Ombre
 
det skulle faktiskt vara riktigt fränt... aja vi får väll se då vad som händer ;)
 
 

KOMMENTARER


läckert

2013-11-18 // 22:07:24
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :