behövlig tortyr

igår kväll så maserade mamma mig. för att mina axlar, rygg och armar är så sjuukt spända. + att jag har tennisarmbåge på både höger och vänster... 
så idag va ja ju nåååågot öm. menmen välbehövligt. 
 
Nicki ska vila idag och sedan skrittas och travas lite mer nästa vecka. och just nu så har jag sådan abstinens för att hoppa så jag gräver ner mig själv snart !! är så pepp på nästa tävlingssäsong. LA. 110 cm. 1,10 m.
det va inte längesedan jag va livrädd för att hoppa. så LA, det börjar bli högt nu. inte så att jag blir höjdrädd.
utan mer att jag är så stolt över mig själv av att jag övervann rädslan och kommit så här långt idag. 
vill såå gärna nosa på MSV B nästa år också.. får se vad året bjuder på helt enkelt
skulle ju egentligen startat LA dett år, men en svacka kom. men vi kom tillbaka ännu starkare!
 
 
 
 
för hoppa kan hon ju iaf. hindret ligger på 1m

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :