10 minuter sen kom ambulans

matchen idag mot Uppsala gick ju både bra och dåligt. kan ju börja med det som var bra, och det var att vi vann med 9-0. en del av målen var riktigt snygga asså! t ex som när Linn stod i mitten av hela planen och drar på ett skott som går rätt upp i vänstra krysset. de gillar vi ;)
 
de som inte var sådär jätteroligt var att jag gjorde illa nacken efter 10 minuter av matchen. kommer inte riktigt ihåg vad som hände eller hur det hände, men jag fick då en rejäl smäll. låg och grät på plan och det slutade med att dom fick bära ut mig på bår och ringa ambulans. det kändes som om det brann i hela vänstra sidan av nacken och jag kunde typ inte röra mig. dom skulle ta av mig min yttersta målvakttröja och sen "magplattan", bara att ett av mina örhängen fastnade när vi skulle dra av mig tröjan så jag fick BOKSTAVLIGEN slita ur örhänget. hehehe, kände mig lite bad ass ;) 
 
sen väl i ambulansen så var det inga konstigheter. har åkt ambulans förut så jag frågade en av dom från ambulanspersonalen om det var nu dom skulle ta mitt personnummer, hon svarade "haha ja, jag skulle precis fråga efter det. du har gjort det här förut va?" jag skrattade bara, men ja det har ju hänt att jag har fått åkt ambulans tidigare. som tur bara en gång, för att vara på sjukhus är INTE min grej. herregud, ligga stilla och stirra upp i några lampor i 3 timmar.... no no, passar inte mig ;)
 
efter som sagt 3 timmar på akuten så kunde vi åka hem igen. det var inget farligt. inget var skadat eller så, men ont kommer jag allt att få ha. det var en riktig smäll! så det blir nog att käka lite smärtstillande ett par dagar sen sätter jag igång med allting igen ;)
 
 
 


 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :