umgås gör man

efter att vi jobbat satan idag så åkte vi ner t stallet för att rida på de vandrande lerhästarna...
seriöst, träffat varenda del av kroppen med leeera. och på det så hade det regnat. 
så yäääjh fett kul att borsta av en sådan ponnybus. till min hjälp har jag Magic brush och pälsglans! 
 
red ut på en någolunda konditions-tur idag. höll ganska högt tempo på bruden, så hon kan
få bättre kondition då hon är så lurvig och full i päls nu så hon blir lite seg. 
 
nästa vecka hoppas jag att det blir hoppträning! för på söndagen åker jag till Gästrike Sportryttare 
och tävlar. 90 och 1m !
 
kvällen spenderades med Emmy och Paulina, girlstalk ;-) 
/Clara
 
asså sommar. ge mig sommar
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :