tagga inför insjön :D

har varit hos hästarna nu på morgonen och gett dom frukost och släppt ut dom i den fina morgonsolen! hade de inte vart för att jag är så trött hade jag gärna gått ut och satt mig en stund i solen, men jag ska fixa med mitt nya sadelskåp, woop woop ;) trodde inte dom va så stora som dom är :o
 
igår hade min klass disco och de va så himla lite folk så vi stängde igen vid halv 11. men fram tills dess satt jag, erik och filip och spelade lite lol mitt i allting ;) satt ju såklart inte och spelade heeeeela tiden, men jag var tvungen att lära mig så de tog lite tid ändå ;)
 
idag ska jag fixa allt inför tävlingen i Insjön imorgon. packa sadelskåpet, kolla transporten, fixa med lite annat och såklart tvätta min ponny så han är riktigt vit och fin tills imorgon ;) ska även försöka få rent manen denna gången :)
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :