planerar för fullt!

ojoj, hela dagen har gått åt att vara i stallet. det var så fint väder så jag oh clara åkte till korsvägen oh handla glass också mitt i allt :) behövde väll en liten paus i allt ;)

erica red stokes idag, så jag har bara planerat för fullt idag. anmälde mig till insjön på söndag idag, och imorgon ska jag anmäla mig till meetinget i Orsa 31 maj - 2 juni. sen är det meeting i storbyn den 5-7 juli också. det var nog nån tävling där i mellan också som jag tänkte åka på. men annars vettö, de är fullt upp ;)

på onsdag har vi även en friluftsdag med skolan, yeijh! not..... vi ska orientera och ha oss en hel dag. nu är jag itne den typen som brukar gnälla om sånt här, jag är snarare den som gillar att va ute och röra på mig. men när det kmr till sånt här så vill jag verkligen inte. tur att vi ska tjocka i oss ordentligt med fika på hemkunskapen imorgon så blir jag kanske på bättre humör :D 

/ Emmy


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :