Krångligt att läsa TR?

" Tävlingssektionen skriver att de har påbörjat arbetet med att göra om Tävlingsreglementet, TR, där målsättningen är att i januari 2015 ha ett modernare TR skrivet på ett mer lättföreståeligt språk. Man vill även ha gemensam kapitelindelning och förbättrade register/sökmöjligheter.

Nu vill Tävlingssektionen även ha dina synpunkter på hur man kan förbättra TR."

Källa : Tidningen Ridsport

detta är nog en väldigt bra chans att kunna lyfta fram sin åsikt. det står att dom vill skriva om det till ett modernare språk, vilket kan nog passa dagens samhälle väldigt bra. själv tycker jag att TR är en av dom mest jobbigaste sakerna att leta i. lär man sig så går det väll bra, men jag tycker det är lite för rörigt bara... samtidigt är jag ju som jag är, så det kan ju va det också ;)

/ Emmy

 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :