~ Hoppträning onsdag ~

Hoppas ni är vakna än och kan läsa, det inte jag länge till iaf...
Hoppträningen idag va helt okej. Fick va med några andra som sagt, lite annan nivå på dom men det flöt väl på. Jag fick träna på lite omhoppningssvängar. Vilket jag verkligen behöver. Jag är inte alla van att rida på "aggressivt", snävt och lite "ostiligt". Så jag måste verkligen jobba på denna ridningen. I detta tillfälle. Och Nicki måste också komma in i det hela och veta vad det är som gäller när omhoppningen tar fart.
Märker på henne att hon tkr att det är kul. Min förra lilla C-ponny Rocket tyckte också att omhoppning va skit kul.

En karamell att suga på för min del och imon hoppas jag att set bjuds på sommar väder.
Bra väder = glad Clara

/Clara
-Godnatt over and out peace out adios gunat. You name it. Nu ska jag sova :)


KOMMENTARER


Hejsan ! Superfin blogg , och jätte söta hästar ! Ha en fortsatt bra dag , kram :)

2013-05-17 // 13:30:43
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :