dagen i Sandviken

äntligen hemma från en hel tävlingsdag i Sandviken. det var en fin anläggning, men jag hade önskat att dom hade haft plats för framridning.. för nu fick man rida fram på någon form utav skogsstig, så jag önskar att dom hade haft en liten ridbana eller nått som man skulle kunna rida fram på  men annars var det en bra anläggning med en awesome bana!

nollade i L:D och det va en runda som gick lite si sådär. jag är ju såklart glad över att vi nollade och så, men han va lite töntig och började sparka bakut och ha sig.. men förutom de så var det en grym runda! så stolt över han som hoppar över hinder han aldrig har sett förut eftersom han har vart lite tittig på träningar. men han tkr väll att det är roligare på tävling än på träning 

i debuten i L:C så gick det också bra med fick 4 fel i fas 1 så det blev ingen omhoppning  det blev ett litet stopp pga av att inte riktigt hade galoppen med sig och att det blev lite missförstånd. men ändå, vilken ponny jag har! <3

/ Emmy


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :