Tävlingsdax

ja men då kör vi då - tävlingsdax idag! har sprungit i stallet nu på morgonen och letat bland massa saker så jag ska kunna ha någon sammanhängade outfit ;) det blir HV Polo-schabraket, ohlalala. var uppe kvart över sex imorse, hade två grejer att göra innan jag skulle åka till stallet - äta lite och limma mitt swarovski-pannband. jag kan säga att jag tror jag kunna ha sovt minst en halvtimme till, för jag åt på 5 minuter och sen limmade mamma..... äh, skulle ändå ha behövt gå upp förr eller senare ;)
 
haha, kom på igår innan jag stack till olivia att jag skulle ju igentligen baka tills idag, så nu på morgonen efter vi hade vart hos hästarna så fick mamma ställa sig och baka. hehe..... men hon sa att hon ändå skulle baka, så äh, då kunde hon lika väl göra min också ;)
 
/ Emmy
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :