Sweet shoppingday

har varit en heldag med bara massa shopping med mamma och susanne. först när vi kom till Frölunda torg så hann vi bara gå in på en butik och köpa en tröja till mig, sen gick brandlarmet :o omg omg omg..... folk bara rusade ut ur gallerian, och eftersom den inte är så liten så var det ganska mycket folk som skulle ut... alla på en gång... men så udda som min mamma är så är det ända hon kan få ur sig när i har kommit till bilen är "och vi som äntligen hade hittat en bra parkeringsplats....." haahah mamma då ;)
 
jag fick ett par nya byxor från Bikbok som är huuur sköna som helst. jag har fått en ny Timberland tröja, två nya iPhone-skal och lite sånt. köpte ett "hemma schabrak" på Börjes också, kände att jag behövde ett sånt. jag är ju sååå duktig att köpa tävlingsschabrak men jag tänker ju aldrig på att man inte kan rida ut i JW-schabrak för 700kr..... en av många smarta sidor hos mig var framme ;)

/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :