Med misstag kommer kunskap

riktigt nöjd med tävlingen idag. red på 0 fel i 80 cm och 8 fel i 90 cm. nu när jag kollar på filmen sen 80 cm så ser jag hur mycket bättre sits jag har fått. jag lutar mig inte alls lika mycket framåt och jag har bättre blick, så den klassen är jag riktigt nöjd med :) 
 
jag har inte sett filmen från 90 cm än, men jag är rätt nöjd med den rundan också trots dom 8 felen. först stannade han en gång på hinder nummer 5 som var ett räcke med bommar som såg ut som polkagrisar. vi hade ju hoppat över det i förra klassen, men jag plockade bort för mycket av galoppen och hann inte riktigt räta upp mig så jag hamnade lite för långt fram, där av stannade han. sen rev han på sista hindret för jag trodde att han skulle ta ett stort språng och hoppa av tidigt men då valde han att lägga in ett och då blev det som en hiss kändes det som, rätt upp och rätt ner. 
 
men det är bara och träna, och även fast jag är en såndär som inte gillar att misslyckas så måste man göra det också. för med misstag kommer kunskap. så nu laddar vi om tills linda-träningen på söndag! :)
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :