Hurtig tooodayj

ojojoj, nu känner jag nog nästan inte igen mig själv... på två dagar har jag varit och gått närmare en mil. herregud, börjar jag bli sjuk eller nått? :o jag har väll varit den typen som tränar, men såhär mycket, no way. haha, nejdå men jag tänkte faktiskt börja ta tag lite mera i min träning och försöka träna mera själv den tiden jag har över.
 
men ikväll ska jag kolla på det nya Grimm avsnittet, OMG OMG OMG :o jag kan lova er redan nu, att det kommer sluta med att jag sitter och skriker att dom måste göra längre avsnitt. för nu äre läskigt spännande, nej usch, nu kan jag inte vänta längre..... tillsammans med min fanta strawberry & kiwi ska jag mysa ner mig i soffan ;)
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :