Anmäld till Säker hästtränings kurs!

för bara några minuter sen skickade jag och mamma iväg min anmälning till en kurs som kommer handla om säker hästträning. kursen är 3-5 maj men jag ska bara vara med på lördagen och söndagen. på lördagen ska jag först gå en teorikurs om lite allt möjligt och sen på eftermiddagen ska jag gå steg 1. på söndagen blir det sen steg 2. 
 
kursen hålls för Ulla-Carin Carlsson-Lindkvist. hon har jobbat som ridande polis och nu mera håller i föreläsningar och kurser om säker hästträning och häst i trafiken osv..
 
jag är lite nervös inför detta faktiskt... inte för att det är läskigt att gå på kurs eller så, men jag ska ändå åka bort över helgen med min ponny och träna för en polis. men jag är mest supertaggad :D
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Malin & Alexandra http://littlewood.blogg.se

Hej, Vi är en dagensblogg tävling, vi lottar ut 1-3 vinnare imorgon. Vill du vara med? kommentera då i detta inlägg!
http://littlewood.blogg.se/2013/march/dagensblogg.html#comment

2013-03-30 // 09:32:37

svar: tyvärr inga längbyten :) men ni hade en mycket trevlig blogg :) keep going!

2013-03-30 // 09:39:52
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :