4 hours left

tjena. dör väll lite smått här i baksätet då.. 4 timmar kvar, yes! känns så himla skönt att få komma hem och tävla imorgon och sen ha en veckas påsklov. underbaaaart! fast det var inte längesen vi var borta från skolan i tre veckor med lov och prao, men äääh, det gör väll inget ;)

om klockan inte hinner bli för mycket idag så tänkte jag rida stokken lite och känna av inför tävlingen imorgon. jag ska hoppa 80&90 cm, så jag är grymt taggad :) om man kollar på hur det har gått dom senaste månaderna för våran del så är jag riktigt stolt över både min och hans utveckling - tillsammans. så att starta 80&90 cm imorgon känns lätt som en plätt faktiskt. det är klart, han behövs ridas på ett visst sätt, men jag har hittat dom flesta knapparna nu ;)

/ Emmy


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :