woop woop

har inte haft så mycket att skriva om så det har inte blivit nån såndag superbra update från min sida..
 
men iaf, har vart till ullared och fyndat lite småsaker. köpte ett par jeans, en tröja och lite annat smått och gott. var även till NetOnNet igår för att kolla på ett nytt kameraobjektiv men jag bestämde mig för att spara pengarna ist :) har tänkt mig att köpa en ny ridhjälm ;) GPA lutar det väll mest mot, men vi får se vad dom har nere i Kungsbacka också :)
 
annars då? jo jag saknar alla där hemma JÄTTEMYCKET!!! och framförallt min ponny :( men jag hör ju av clara varje dag så jag vet att han har det så bra så :) hon skulle nog åka och tävla den 10:e också.
 
nu äre såntdär tråkigt väde här i göteborg nu.. regnar och är kallt.. usch.. då kollar man på film! man of steel får det bli ;)
 
/ Emmy
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :