SUCCESS

lördagens tävling i Svärdsjö var ju en riktig framgång för mig och stokken! han har ju tidigare protesterat mot mina skänklar genom att sparka bakut. jag var hos tina oh tränade torsdagen innan, oh då kom vi på vart problemet satt. det var min position på skänkeln. jag har ridit med den för mycket för långt bak, så jag fick lära mig att rida med den längre fram och sparkade han bakut någonting då? nej..!
 
så tävlingen i Svärdsjö gick riktigt bra. red in på banan med en otroligt bra känsla i båda klasserna!
 
i L:D så rev han ett hinder för att han hoppade va lite långt ifrån oh orkade inte riktigt lyfta på benen så högt som han borde ha gjort ;) men men, nöjd ändå!
 
i L:C så kom vi runt på 0 fel i grunden oh 4 fel i omhoppningen då jag gjorde en kass sväng så han rev men han hoppade ändå ;) inge spark eller fjoll så jag var riiiktigt nöjd! slutade 11 av 24 eller nått, de va ju utanför placering, men jag är nöjd med min ponnybus ändå!! :)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :