Sadelskåp - Emmy

tänkte skriva om ett av dom bästa köpen jag (eller ja pappa) har gjort, mitt älskade sadelskåp. jag har ett Winnie oh det är superbra! jag är jättenöjd med mitt sadelskåp så det är ett stort tips till alla er som kanske inte har så stor transport men vill ha ordning oh reda på grejerna ändå ;)
 
vi har en transport utan sadelkammare så innan vi köpte mitt sadelskåp så kastades allting bara in i bilen oh det var väll aldrig någon riktigt ordning. i sadelskåpet finns många bra krokar, två sadelhängare oh sen i locket finns det massa små lådor eller vad man nu ska kalla det. me like! 
 
när jag oh clara var på meeting så ville hon låsa in lite saker också, så i mitt sadelskåp fick vi in:
* tre träns
* två sadlar
* två par ridstövlar
* en väst
* två hjälmar
* en förbygel
* massa saker i locket
 
så dom är vääääldigt bra att kunna packa i ;)
 
/ Emmy
 
 
tog bara nån random bild på google.se, men såhär ser dom ut.
mitt kostade 4000kr, tror de var på Börjes

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :