PEOPLE CHANGE

jag tänkte skriva om en sak som har förändrat mig som person väldigt mycket, och det är den dagen jag svimmade av hemma. jag hade inte ätit som jag skulle den dagen, det var det som gjorde att jag svimmade av. innan jag svimmade så åt jag istortsätt allt oh mycket. men jag sportar ju väldigt mycket också, så jag behöver samtidigt den energin. 
 
jag vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva mig själv efter denna händelsen. mitt humör är som en berg-och-dal-bana men för det mest är jag ju glad. nu för tiden måste jag äta en tablett dagligen som är nån form utav medicin. vissa dagar går det inte alls att äta för mig oh vissa dagar äter jag som ett monster. dom dagarna det inte går lika bra att äta är ganska jobbiga, det kanske låter konstigt men man saknar liksom känslan av att vara riktigt hungrig efter mat.
 
för det mesta går det ju att äta oh det är ju bra eftersom en tjej som mig som fortfarande växer oh sportar mycket måste ha energi dygnet runt. oh när jag väl är hungrig oh har den känslan så passar jag verkligen på att äta, eftersom jag inte vet när jag får den känslan igen.
 
 
men, jag får inte glömma av att detta är bara en period i mitt liv. det kommer inte alltid att vara såhär. oh dessutom har jag inte fått en diagnos på nån sjukdom, så det skulle kunna ha vart värre. jag är en tonåring oh jag växer, så det gäller att ta en dag i taget oh göra det bästa av det.

/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :