nu ger jag banne mig upp

jag har fullkomligt letat ihjäl mig på en martingal platta. först ville jag ha en lös.
men nu vill jag ha en sammanhängande martingal+platta. då jag tkr Nicki hoppar
bättre med en vanlig martingal. men tkr det är lite tråkigt med bara an basic rem hit ochrem dit. 
 
en tjej sålde en platta på fb, men de va läder enda upp till ringarna, så de blir nästintill
omöjligt att ta ledande tygeltag. ↓
 
spanat på den från Dy'on också, men den har remmar som hänger och dinglar som inte är så snyggt.
+ att det är mässing.. ↓
 
såå jag hittade nånting där emellan. med en liten lädergrej mellan martingalen.
dock är de gummi remmar, vet inte hur de funkar riktigt. men den skulle jag kunna tänka mig.
men vet inte vad den kostar. ↓
 
/Clara
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :