KM 2013

 
eftersom det blev ett litet break här på bloggen så är jag inte helt säker på att jag skrev hur det gick på årets KM i hoppning för mig & S, så jag tänkte väll berätta lite kort om de nu :)
 
startade en CR på 80 cm som han blev utesluten från :s grejen va den att då visste jag inte om allt detta med hur jag skulle ha min skänklar oh sen hade jag nog för dålig galopp, men jag vågade ju inte trycka på honom häller eftersom jag visste att han eventuellt skulle få för sig att kicka...
 
i KM klassen gick de bättre, 4 fel i fas 1 men som sagt, jag visste inte lika mycket om hur jag skulle ha mina skänklar osv då så de va väll lite mitt fel där. men det var faktiskt väldigt svårt att komma på att det va självaste skänkelläget som han inte gillade. men nu är det fixat ;)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :