Svar på frågan om min ridning

 
Svar : Oj, bra fråga. Om jag får säga det själv så visst, jag kan rida stelt vissa dagar då ingenting är som det ska. Men om man ska kolla på den stora bilden så har jag faktiskt blivit riktigt nöjd med mig sits. Om det nu ser ut som jag rider stelt och med bakåt dragna armar så är det väll bara någonting jag kan ta med mig och förbättra! :)
 
Sen till varför Clara ser mera avslappad ut och så, så kan jag bara säga att Clara kan mycket mera än jag. Hon har mera kunskap om självaste ridningen och har haft ponny i många flera år än jag. Jag fick Stokes i juni och vi håller fortfarande på att utvecklas. Det är en lång väg kvar men vi har kommit en bra bit på vägen :)
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Vilkten trevlig blogg! Gillar headern väldigt mycket! Kolla in bloggen min och tyck till!

2013-01-05 // 20:14:47
Anonym

tack för att du tog din tid att svara på min fråga, och jag förstår att Clara kan lite mer än dig, då hon har haft häst längre än dig, Kämpa på Emmy!

2013-01-05 // 20:14:54
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :