sitting in mah sofa on a saturday

idag har jag kanppt gjort någonting. spatserat och pysslat lite i stallet, bortsat ur 43857394875 höstrån ur Nickis man och pannlugg. hon äter med hela huvet ur hönäten. sen har jag försökt att inte bli allt för ledsen för att jag inte få åka med imon.. MEN jag ser det från den ljusa sidan, Jag får mer tid att träna och prestera ännu bättre nästa gång! Nicki är inte bra idag heller... såg hur hon haltade när hon busade i hagen.
 
fast jag tror inte att det är farligt. hon är kall och endast öm när man pillar PÅ såret. 
men vem skulle inte va det? och skulle de va en inflammation skulle benet va varmt, right? 
alla hestarna va bråkiga och pigga i hagen idag. bus bus. visslade till lite idag för att få fram 
öronen på dem när de stod så sött där nere i skogen. men då kmr man och brummar på 
i fullt ös medvetslös. Hej. liksom. 
 
har också snackat med Emmy inför morgondagen om lite smått och gott! 
 
/Clara 
 
mys 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :