Resultat sen dagen vid FaRS

har kommit hem nu från dagens tävlande i Falun. det gick as bra !!!! :D mamma försökte lära mig hur man kopplade på/av ett släp, och det gick väll sådär.... men nu vet jag ungefär ;)
 
gick upp klockan halv åtta imorse för jag kunde inte sova nå mera, nervositeten kom krypandes.... så det var bara att kravla sigg upp ur den varma och mysiga sängen och sätta sig vid matbordet. jag fick i mig ingenting, verkligen ingenting. jag åt typ en halv fralla och drack ett glas blåbärssoppa, mer än så fick jag inte i mig.
 
sen bar det av till stallet där allting skulle packas in, stokes skulle göras i ordning och det skulle fixas lite med transporten. jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan GreenClean, magiska under.
 
men sen bar det iväg till FaRS där vi var dom ända när klockan var halv 11 så vi fick ju vänta en liten stund. dom hade glömt att skriva in mig i starlistan på 70 cm så det fixade dom och det innebar ju att jag hoppade sist utav ponnyerna på den höjden.
 
väl inne på banan fick jag gå igenom den lite snabbt i huvudet och innan jag visste ordet av det så var det min tur. bara att tuta och gasa.
 
jag använder mina sporrar lite för mycket så han började at sparka bakut och sånt vilket gjorde att vi fick 4 fel i 70 cm men han tittade inte på nått hinder alls och resten rann bara på ! :) sen startade jag 80 cm också och slutade på 0 fel ! helt underbar ponny jag äger <3
 
filmer från båda ritterna kommer upp ikväll, för klockan 18 ska jag oh bästa coatchen på bio ;)
 
/ Emmy
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :