Nickis träns

Del 1 då i hela min utrusnings grej -tränsen. 
 
Brunt Dy'on träns från Working collection som jag oftast använder på tävlingar och
hoppträningar. lite snyggare och speciellt träns. 
med matchande working tyglar. 
 
Random svart träns med blingpannband i strass och hackamore. 
använder oftast och nästan alltid detta träns med hackamore när jag rider ut.
hon kmr ner med nacken och får jobba lite även fast det bara är rakt fram ute i skogen. 
 
Ett äldre träns som jag hade på min lilla c-ponny Rocket innan. 
man kan ha både pullar- och aachennosgrimma. 
inget snygg träns bara ett hemma och slit träns. men piffat till det med
ett litet bling pannband från Totti. 
 
/Clara

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :